برنامه تلویزیونی «مصیر» در حالی به روزهای سه‌شنبه موکول شده که در این روزها برنامه «این شب‌ها» از شبکه یک پخش می‌شد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، هفته پیش برنامه تلویزیونی «مصیر» در موعد مقرر یعنی دوشنبه‌ شب‌ها به روی آنتن شبکه یک سیما نرفت تا شائبه توقف پخش این برنامه ایجاد شود. اما «فضل‌الله شریعت پناه» مدیر گروه اجتماعی شبکه یک  اعلام کرد این برنامه متوقف نشده و به دلیل هم زمانی با برنامه «نود» در شبکه سه، قرار است روز پخش این برنامه تغییر کند.

به گزارش فارس، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پخش برنامه «مصیر» به سه‌شنبه‌ها موکول شده و به جای این برنامه در دوشنبه‌ شب‌ها مستند برتر در جدول پخش قرار گرفته است. این تغییر در حالی روی داده که تا پیش از این سه‌شنبه شب‌ها ساعت 23:20 برنامه تلویزیونی «این شب‌ها» از شبکه یک پخش میشد که با توجه به این تغییر مشخص نیست چه روزی برای این برنامه پرمخاطب دینی در نظر گرفته شده است.   «یونس قاسمی» تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «این‌شب‌ها» نیز ، درباره این تغییر و جابجایی گفت: در حال حاضر برنامه این شب‌ها 2 هفته است که روی آنتن نرفته و به ما هم اعلام شده که برنامه «مصیر» جایگزین این برنامه شده است.

وی ادامه داد: برنامه بعدی ما روز دوشنبه و مصادف با آغاز فاطمیه اول به روی آنتن خواهد رفت. البته هنوز به طور کامل مشخص نیست این‌شب‌ها از این به بعد چه روزی روی آنتن خواهد رفت و همه چیز به تصمیم مدیران شبکه بستگی دارد. قاسمی تصریح کرد: قطعا جابه‌جایی‌هایی که روی می‌دهد به نفع برنامه‌هاست و جدول پخش طوری در نظر گرفته خواهد شد که همه برنامه‌های پرمخاطب ضمن حفظ مخاطبان خود در ساعات مناسب‌تری پخش شوند.

/117/